27 juni 2017 | 12.30 - 18.00 uur | Koning Willem 1 college Den Bosch
Ontwikkelingen rondom (Big) Data volgen elkaar razendsnel op en gaan onze wereld ingrijpend veranderen. Waar moeten we rekening mee houden? En welke kansen zijn er voor bedrijven in de agrofood keten?
De impact van (big) data in de agrofood keten
Om een beeld te vormen van de status quo en de behoeften in de agrofood sector, is door onze partners de BOM, AgriFood Capital, JADS, HAS Hogeschool en ZLTO een verkennend onderzoek uitgevoerd bij bedrijven in de hele keten. Enkele inspirerende voorbeelden laten we in dit programma voorbij komen. Tijdens verdiepende sessies en workshops kun je inzoomen op een onderwerp naar keuze.
Sprekers
- Albert Beetsma, programmamanager Smart Dairy Farming (Friesland Campina, CRV en Agrifirm) over het belang van data delen in de zuivel
- Hein Boersma, ICT Manager bij Bakkersland over de inzet van data voor productieplanning en zelflerende bestel-voorspelsystemen
- Anna Witteman, Head of UX Lab Brand Loyalty | Ice Mobile over data in de retail en marketing (loyaliteitsprogramma's, consumentengedrag)
- Theo Thewessen, lector Location Intelligence bij HAS Hogeschool en directeur van Geodan over de kansen van big data in de korte voedselketen
- Linda Meijer, Product Manager bij Nedap over data als managementtool voor de veehouderij
Programma en aanmelden
Voor het volledige programma en aanmelding: www.growcampus.nl.
Meer weten?
Chantal Dietvorst - ten Tije
Managing Director Ecosystems Development and member MT