Terug naar actueel

Blog: behind the scenes van het Investor Readiness Programma

14 november 2018
5bec0a2a994d4

Hugo Leijtens wil met product Retailcoin winkeliers helpen om shoppen in binnensteden aantrekkelijker te maken. Hij is een van de dertien deelnemers aan het Investor Readiness Programma van BOM Brabant Ventures. Brabantse startups worden tijdens dit programma gedurende 10 weken klaargestoomd voor een financieringsaanvraag. In samenwerking met Tilburg City Marketing en Midpoint volgen we zijn ervaringen en lessons learned van week tot week.

Week 8:  Een kritische spiegel die elke startup zichzelf moet voorhouden'

Week 7: 'Onze investeerders zijn benieuwd naar feedback van BDO'

Week 6: 'We hebben niet één, maar drie business modellen'

Week 5: 'Het is net alsof contacten met geïnteresseerde bedrijven ineens een stuk makkelijker verlopen'

Week 4: 'De begeleiders van de BOM drukken steeds op de juiste knoppen'

Week 3: 'Ik werd tijdens de presentatie afgebrand'

Week 2: 'Mijn kijk is echt veranderd'

Week 1: 'Deelname nu al nuttig'

Deel deze pagina

Start making impact! Bekijk onze vacatures